Het Scholen Toernooi 2009 van ATTV’71 was wederom een groot succes.

75 deelnemers streden er van harte lust op los en hier kun je wat foto’s van het evenement bekijken.


Het Scholen Toernooi 2009 van ATTV’71 was wederom een groot succes.

75 deelnemers streden er van harte lust op los en hier kun je wat foto’s van het evenement bekijken.


Zondag 8 november j.l. werden wederom de Open Astense en Deurnese Tafeltenniskampioenschappen gehouden in de gymzaal van het Willibrordusgymnasiumte Deurne. Er werd vanaf ’s-morgens 10.00 tot ’s-middags 17.00 uur gestreden om de felbegeerde titel Astens en Deurnes Kampioen 2009.
Er werd gespeeld middels een poule-systeem, waarin in elke poule 6 deelnemers uitkwamen. Rond de klok van 15.00 uur was de kampioen Dirk van de Velde van TTV Stiphout bekend. Na 15.00 uur werden de dubbelwedstrijden gespeeld eveneens in een spoule-systeem. De winnende beker ging bij het dubbel naar het duo Joris Dekker en Twan Derks van TTC Deurne.Hieronder volgen de overige uitslagen:
Poule A:
Poule B:
Poule C:
Poule D:
Poule A Jeugd:
Poule B Jeugd:
Poule A Dubbel:
Poule B Dubbel:
Poule C Dubbel:
Poule vader en zoon:
Poule dubbel jeugd:
TAFELTENNISVERENIGING ATTV’71 organiseert wederom voor groep 7 en 8 het SCHOLENTOERNOOI
De sportieve jeugd uit Asten en omstreken wordt uitgedaagd om mee te doen aan een potje ping-pongen. Welk team en welke school wordt in 2009 kampioen van Asten? Dus ga deze uitdaging aan en schrijf je zo snel mogelijk in!!! Er wordt gespeeld in teams die bestaan uit 3 spelers. Jij speelt met je team tegen teams van andere scholen. In verschillende poules wordt er dan gestreden om het scholenkampioenschap 2009.Welke school gaat er dit jaar met de wisselbeker vandoor? Inschrijven: Meldt je aan bij je eigen leraar/lerares.
Let op: Zorg voor een eigen batje en draag schoenen die niet strepen.
Wanneer ? Zondag 11 oktober 2009
Tijd? Aanvang 13.00 tot 17.00
Aanwezig !!!!!!! 12.45
Waar? Sporthal “De Schop” te Asten
Inschrijf kosten ? Maar liefst € 0,00 !!!
De trainingen en de competitie voor het najaar van 2009 beginnen op Donderdag 10 September aanstaande.
We hopen dat iedereen er weer enorm veel zin in heeft en dat we een mooi seizoen tegemoet gaan.
Het bestuur
Jammer genoeg is onze fietstocht dit jaar niet doorgegaan, er waren helaas te weinig inschrijvingen. We hopen dat toch iedereen ondertussen een fijne vakantie heeft of heeft gehad en op 10 september aanstaande gaan we weer gewoon aan een gezellig nieuw seizoen beginnen.
ATTV-ers,
Zoals misschien al bekend is, houden wij in navolging van het al bekende familietournooi in december, en de gezellige fietstocht van vorig jaar, dit jaar weer ter afsluiting van het voorjaars seizoen,
op zondag 19 juli, van 11.00 uur tot circa 16.00 uur een geheel verzorgde fiets oriëntatietocht, met spelletjes, verrassing en Picknick.. (met licht survivalgehalte). Zowel senioren, als junioren kunnen meedoen. Het is een familiehappening dus de hele familie is van harte welkom.
Uiteraard willen wij graag van te voren weten (ivm picknick en verrassing) hoeveel mensen er meedoen. Vandaar dat wij je vriendelijk verzoeken om voor zaterdag 2 juli, te laten weten of je meedoet,
en met hoeveel personen.
Namens de organisatie,
Toon van Loon
Op Donderdag 23 juli aanstaande is het alweer de laatste trainingsavond. Daarom wil ik, Carmen Bukkems, weer een dubbeltoernooi organiseren. Hopelijk wordt het net zo gezellig als vorig jaar.
Het toernooi is van 21:00h tot 23:00h.
Daarom graag op tijd aanwezig zijn, tot 23 Juli.
Groetjes Carmen Bukkems






Donderdag, 07 mei zijn de clubkampioenschappen gespeeld. De foto’s vind je hier.


Met de carnavalsgedachte in het hoofd, gingen we dit jaar weer helemaal verkleed in onze ATTV outfit (toch de allermooiste kleuren dat zwart – geel), van start met het broodplanken toernooi.
Zoals we weten is tafeltennis een echte materiaal sport. Dat is dan ook de reden dat we uiteraard weer met verschillende materialen de strijd aangingen. Houten broodplanken, smiley planken, tennis planken en gewone batjes, werden met elkaar afgewisseld. Uiteraard ook nog grote en gewone ballen om het nog moeilijker te maken. Dan ook nog spelen om drie gewonnen sets per wedstrijd, en je weet al dat het weer een zware strijd wordt, om de prijzen.
Na de eerste paar rondes werd al snel duidelijk dat Wesley, die op dit moment als junior al volop ervaring op aan het doen is, bij de senioren in het tweede team, ook op het gebied van broodplanken onverslaanbaar is. Toch kreeg hij zeer goede tegenstand van onder andere Jarno, Stef en Ruben.
Uiteraard ging het niet alleen om de prijzen, maar zeker in hoofdzaak om de lol. Toch hier nog even de eind uitslag.
Sportieve gedachte was, dat de hoofdprijs, een doosje skittles verdeeld werd door Wesley. Prijs 2,3 en de poedelprijs ook een doosje skittles werden ook nog even soldaat gemaakt.
Kort samengevat, weer een geslaagd evenement van ATTV, de club die bruist.
Met sportieve groet,
Toon van Loon
Op 8 januari 2009 werd in sporthal ‘de Schop’ weer het Familie Toernooi van ATTV’71 gespeeld.
Asten, 8 januari 2009
Normaal gesproken houden we bij ATTV altijd een familietoernooi tussen kerst en nieuwjaar. Deze traditie zouden we dan ook kunnen kenmerken als een oudjaars toernooi. Omdat zowel kerst als nieuwjaar op een donderdag vielen, kon dat helaas niet doorgaan. Maar een nieuwjaarstoernooi is dan eigenlijk wel een goed alternatief. Gezien de reacties kunnen we misschien volgend jaar wel een oudjaars en een nieuwjaarstoernooi spelen.
De eerste donderdag van het nieuwe jaar was het dan eindelijk zover. Iedereen stond te popelen, om na het kerstreces weer volop aan de gang te gaan. Het jaarlijks terugkerende jeugd familie toernooi werd alweer voor de derde keer in successie gehouden. Ook dit jaar werd weer met volle inzet en overgave gestreden om de eer. Wie zou het beste familiedubbel worden van deze editie.
Er werd gestreden in een poule van 5 teams en in een poule van 4 teams.
De uiteindelijke poule winnaars moesten samen uitmaken wie de toernooiwinnaar zou worden.
In de poules werd na een bijna anderhalf uur durende strijd de volgende stand bereikt.
Poule 1:
Poule 2:
Toen alle wedstrijden in poule 1 en 2 gespeeld waren, begonnen de finale wedstrijden. Na een aantal spannende wedstrijden kwamen we dan ook eindelijk tot de volgende einduitslag.
Daarna was er nog gelegenheid tot een drankje in de kantine bij Toon Bakens. Na nog een gezellig buurtje ging ieder tevreden naar huis.